Miło nam poinformować, że firma Polski Drukarz sp. z o.o. – wydawca miesięczników „Świat DRUKU” i „Pro-KREACJA” (reklama, media, marketing), w ramach Akademii Wiedzy organizuje konferencję „Druk cyfrowy sposobem na realizację efektywnych działań marketingowych”. Nasze sotwarzyszenie objęło patronatem to wydarzenie.
Konferencja odbędzie się 21 września br. w Warszawie (Centrum Konferencyjne Mercedes Benz, ul. Gottlieba Daimlera 1, sala Warszawa). Składać się będzie z cyklu prezentacji multimedialnych prowadzonych przez dostawców maszyn, urządzeń i materiałów do druku cyfrowego oraz obróbki po druku, kierowanych do przedstawicieli drukarń, agencji reklamowych oraz firm przygotowujących i zlecających działania marketingowe.
Celem konferencji jest zapoznanie słuchaczy z możliwościami druku cyfrowego, które mogą być wykorzystane w działaniach marketingowych i kampaniach reklamowych. Czasy marketingu masowego bezpowrotnie minęły, definiowanie grup docelowych okazało się niewystarczające, dziś należy postawić na nowoczesne sposoby dotarcia do klienta. Obecnie za najbardziej efektywne uznaje się formułowanie przekazu dopasowanego do konkretnego, indywidualnego odbiorcy, uwzględniającego jego zachowania i preferencje – do czego niezbędne jest posiadanie i umiejętne użycie baz danych. A druk w ten sposób personalizowany może powstać tylko przy zastosowaniu maszyn cyfrowych. Podobnie przydatna jest koncepcja transpromo – wykorzystywania dokumentów transakcyjnych jako formy promocyjnej bądź nośnika przekazu marketingowego. Aby zatem stosować personalizację, trzeba znać odpowiednie rozwiązania i technologie, które mamy nadzieję zostaną z Państwa udziałem zaprezentowane podczas naszej konferencji. Druk cyfrowy jest dźwignią nowoczesnego, efektywnego marketingu.

Program:
09.30-10.00 Rejestracja uczestników i przerwa kawowa
10.00-10.30 Jakość odbitek cyfrowych w porównaniu do odbitek offsetowych
prof. dr hab. Herbert Czichon, Instytut Mechaniki i Poligrafii Politechniki Warszawskiej
10.30-11.00 Srebrne, złote, kolorowe – wyróżnij się… lub wyrzucą cię do kosza. Jak sprawić aby właściwy papier trafił we właściwe ręce. Aktualne trendy w wyborach podłoży do druku cyfrowego
Jarosław Baryluk, Mercator Papier
11.00-11.30 Druk cyfrowy – produkcja publikacji i przekazów marketingowych w nowym wymiarze…
Sławomir Iwanowski, Kodak Polska
11.30-12.00 Druk cyfrowy i co dalej?
Marian Widomski, Jakub Szczepaniak, Avargraf
12.00-12.30 Przerwa kawowa i rozmowy indywidualne
12.30-13.00 Badanie wpływu charakterystyki podłoża na jakość odbitek w drukowaniu cyfrowym
dr inż. Svitlana Khadzhynova, Instytut Papiernictwa i Poligrafii Politechniki Łódzkiej
dr inż. Marek Kryczka, Instytut Papiernictwa i Poligrafii Politechniki Łódzkiej
13.00-13.30 Transpromo – nieodnaleziony skarb w komunikacji z klientem (Transpromo – A buried treasure in the customer communication)
Michael Bucka, GMC Software Technology
13.30-14.00 Xanté Ilumina – jedna drukarka, wiele możliwości. Personalizowany druk kopert, kart okolicznościowych i kalendarzy
Paweł Stoliński, Scorpio
14.00-14.30 Xeikon 8000
Adam Ambrożkiewicz, Punch Graphix
14.30 Lunch i rozmowy indywidualne

Konferencja jest przeznaczona dla agencji reklamowych, drukarń, projektantów, wydawców i osób, które mają wpływ na planowanie działań marketingowych oraz dla osób zlecających wykonanie druku.
Udział w konferencji będzie płatny. Opłata wynosi 200 zł + 22% VAT (244 PLN) i obejmuje udział w konferencji, materiały konferencyjne, przerwy kawowe i lunch w czasie konferencji, miejsce parkingowe na terenie Centrum Konferencyjnego Mercedes Benz Polska.
Zapraszamy!
Link do strony konferencji:
http://www.akademia-wiedzy.eu/Konferencje/Poligrafia/Druk-cyfrowy-2010/Druk-cyfrowy