Konferencja MARKETING MIX dla miast i regionów

Już 19 września podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu powróci formuła konferencji MARKETING MIX. Tegoroczna edycja przeznaczona jest dla reprezentantów działów marketingu miast i regionów.

Konferencja dla pracowników działów marketingu urzędów miast i regionów to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, wiedzy oraz najlepszych praktyk w zakresie promocji lokalnych społeczności. Wydarzenie zgromadzi specjalistów z różnych części Polski, co pozytywnie wpłynie na nawiązywanie cennych relacji i współpracy pomiędzy urzędami.

Networking i współpraca

Konferencja jest przestrzenią do networkingu, gdzie uczestnicy mogą wymieniać się kontaktami, pomysłami oraz współpracować nad projektami, które przyniosą korzyści ich regionom.

Prelegenci i eksperci

W wydarzeniu wezmą udział nie tylko praktycy z urzędów, ale również eksperci z branży marketingowej, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami oraz wskazówkami.

Korzyści z udziału

Networking: Doskonała okazja do nawiązywania nowych kontaktów zawodowych, wymiany doświadczeń i budowania relacji w branży.

Wiedza i aktualności: Uczestnictwo w wykładach i prezentacjach pozwala na zdobycie najnowszych informacji, trendów oraz innowacji.

Inspiracja: Spotkanie z ekspertami i liderami w danej dziedzinie inspirują i motywują.

Dyskusja i wymiana pomysłów: Konferencje umożliwiają uczestnikom dzielenie się pomysłami i dyskutowanie na różne tematy, co może prowadzić do nowych perspektyw i innowacji.

Motywacja do dalszego rozwoju: Udział w takich wydarzeniach często motywuje do dalszego kształcenia się i rozwijania swoich umiejętności.

 

AGENDA

12:00 – 12:45

Miasto moje a w nim… o promocji miast i regionów – Jakub Sakowski, Agnieszka Pałasz, Fabryka Marketingu

12:50 – 13:05

Potencjał gadżetów reklamowych w promocji miast i regionów – Adam Chmielewski, EXPEN

13:10 – 13:25

Potencjał Social Mediów w promocji Miast i Regionów – Sylwia Kupiec, Shine on Agency

13:30 – 14:15

Mieszkańcy miasta jako kapitał promocyjny, Jacek Pogorzelski, Partner zarządzający w BlueFox oraz Dyrektor zarządzający Primecode.

Po ostatnim wystąpieniu, organizator rozlosuje wśród uczestników pakiety gadżetów reklamowych.

Koszt udziału w konferencji to: 49 zł netto.

Zapisy na konferencję u: Maciej Cioch, targi@oohmagazine.pl, tel.733 985 636

 

Zapisz się na newsletter