Promo Show 2023 już za nami! Podsumowanie

Biznes to relacje.

Bez wątpienia, teza ta znalazła swe potwierdzenie w cyfrach  udostępnionych nam przez organizatorów wydarzenia. Odwiedzający mieli okazję spotkać 210 wystawców, 600 marek i 8150 zwiedzających, w tym 1266 reprezentantów z ponad 20 krajów. Podział procentowy odwiedzających: 78% reklama (agencje reklamowe, drukarnie itp.), 17% klient końcowy oraz 5% dostawcy.

Tegoroczna edycja PROMO SHOW – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku  odbywała się w nowej formule na terenie EXPO XXI Warszawa, szeroko otwierając się na dostawców mediów i maszyn dla segmentu reklamy, druku na tekstyliach i znakowania gadżetów reklamowych. Tym samym PROMO SHOW stało się eventem, który oferuje kompleksową ofertę dla każdego, kto szuka nowych rozwiązań zarówno w poligrafii, jak i reklamie, a to wszystko w dogodnej lokalizacji, w centrum Warszawy. Event dedykowany był agencjom reklamowym, drukarniom i klientom końcowym. Podczas targów miało miejsce wiele premier, szkoleń i prezentacji. Zaprezentowano szereg nowości – nie tylko w sferze materiałów, farb czy pro-ekologicznych rozwiązań w druku. Mogliśmy zobaczyć podpowiedzi automatyzacji procesów w poligrafii dzięki wkraczającej robotyzacji oraz silnemu wsparciu oprogramowania w sprzedaży e-commers. Od strony technicznej, szczególnie widoczna była nowa oferta rozwiązań dla branży zdobiącej tekstylia w technologii sublimacji, termotransferów, DTF, DTG oraz haftu.

Pragniemy serdecznie podziękować organizatorom za świetną obsługę oraz wszystkim osobom, które odwiedziły nasze Stowarzyszeniowe stoisko. Kolejna edycja wydarzenia, na które już dziś zapraszamy odbędzie się 14-15 lutego 2024 r., w EXPO XXI Warszawa. Więcej o wydarzeniu na www.promoshow.pl

 

 

 

 

Zapisz się na newsletter