PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych

Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami. Wielokulturowy charakter, innowacyjność wystawców oraz zaangażowanie uczestników z różnych zakątków świata podkreślają rosnące znaczenie PROMO SHOW na mapie globalnych wydarzeń z rynku reklamy, marketingu i poligrafii.

– Konsekwentnie budowana od lat współpraca z czołowymi organizacjami i mediami zapewniła Targom PROMO SHOW międzynarodowy charakter, globalną rozpoznawalność oraz promocję, przyciągając zwiedzających z całego świata – mówi Magdalena Wilczak, Marketing Manager w OOH magazine, organizatora targów PROMO SHOW.

W gronie partnerów medialnych i branżowych znalazły się następujące organizacje, media i firmy: 

AIMFAP – Stowarzyszenie Artykułów Promocyjnych organizacja non-profit powstała 15 czerwca 1999 roku, jest jedynym stowarzyszeniem na szczeblu krajowym i europejskim specjalizującym się w obronie interesów hurtowników, importerów, producentów i drukarzy artykułów promocyjnych, integrującym wszystkie firmy z tej grupy którzy dobrowolnie wnioskują o członkostwo.

All2 print SHOW – wystawa technologii druku i opakowań w Rumunii.

ComuniKart – targi komunikacji segmentu B2B odbywające się w Rzymie.

ASSPRO – organizacja Assoprom zrzesza najbardziej wykwalifikowanych producentów i dystrybutorów artykułów reklamowych i promocyjnych na rynku, o udokumentowanym i ugruntowanym stażu pracy.

Corporate Gifts Show – targi reklamowe i branży artykułów promocyjnych, odbywające się w Rumunii.

CTCO – targi reklamy i tekstyliów promocyjnych we Francji.

DevaGroup – jedna z najstarszych agencji SEM w Polsce, działająca na rynku 2005 roku –  pozycjonowanie i Google Ads od 2005 r.

Ecomersy.pl – portal dla branży e-commerce. Newsy, artykuły eksperckie, felietony branżowe.

EPPI – magazyn anglojęzyczny eppi (European Promotional Products Industry) jest paneuropejskim magazynem branżowym specjalizującym się w branży artykułów
promocyjnych, należącym do WA Media.

EUROEXPO – największy organizator targów B2B w Rumunii.

HAPTICA – targi branży artykułów promocyjnych, odbywające się wiosną w niemieckim Bonn. Organizatorem wydarzenia jest magazyn eppi.

Ippag – globalna organizacja zrzeszająca firmy z branży produktów marketingowych.

Marketer + – wydawany od 2011 roku branżowy magazyn poradnikowy skierowany do osób poszukujących efektywnych rozwiązań w marketingu, to także baza wiedzy
online i interaktywne szkolenia.

MICE Poland – magazyn opisującym całą branżę, określaną jako meetings industry oraz wszystkie sektory jej przedstawicieli.

Opakowanie – miesięcznik jest najstarszym magazynem branży opakowaniowej w Polsce.

PIAP – Polska Izba Artykułów Promocyjnych, zrzesza firmy zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych, importem, a także przedsiębiorstwa prowadzące
działalność jako agencje reklamowe.

Polecani w eventach – platforma informacyjna na Facebooku.

Poligrafika – wydawany od 1947 roku miesięcznik jest najstarszym magazynem branży poligraficznej w Polsce.

PromoAlliance – inicjatywa trzech największych organizacji w globalnej branży promocyjnej, oparta na dzieleniu się wiedzą i budowaniu sieci kontaktów.

PromoRoadShow – targi objazdowe po Rzymie organizowane przez Fiere di Parma.

PSI – targi w Düsseldorfie dla branży reklamowej, artykułów promocyjnych i merchandisingu.

PSSiDC – Polskie Stowarzyszenie Sitodruku i Druku Cyfrowego, zrzesza czołowych producentów i dystrybutorów maszyn i urządzeń do sitodruku i druku cyfrowego, dystrybutorów farb i środków pomocniczych, zakłady sitodrukarskie i drukarnie cyfrowe.

SEM KRK – wydarzenie branżowe semKRK to wyjątkowy barcamp o szerokiej tematyce marketingu w wyszukiwarkach oraz analityki.

SIGN CHINA SHOW – targi odbywające się w Shanghai New International Expo Centre, przyciągają wystawców z ponad 100 krajów.

Signs.pl – serwis branżowy z zakresu Reklamy i Poligrafii.

SMB – Polskie Stowarzyszenie Marketingu, istnieje od 1995 roku i jest najważniejszą organizacją non-profit zrzeszającą firmy zainteresowane współkształtowaniem rynku
marketingu bezpośredniego i interaktywnego.

sprawny.marketing – organizator największej konferencji marketingowej w Polsce– I * marketing, organizator szkoleń, wydawca branżowego magazynu sprawny.marketing.

Świat Druku  – wydaje miesięcznik branży poligraficznej „Świat DRUKU”. Organizuje seminaria i konferencje na tematy związane z branżą poligraficzną, marketingową i reklamową w ramach Akademii Wiedzy.

Świat Poligrafii  – magazyn oraz portal poświęcony rynkowi druku, tworzą podcast NIEZBEDNIK POLIGRAFA oraz ŚNIADANIE FLEKSOGRAFA.

TVP – magazyn branżowy poświęcony wykańczaniu i promocji tekstyliów.

Obecność profesjonalnych zwiedzających z Polski i ponad 20 innych krajów udowadnia, że targi PROMO SHOW  są jednym z najważniejszych wydarzeń branży artykułów promocyjnych w Europie. Blisko 500 przedstawicieli TOP agencji reklamowych będzie uczestniczyło razem z wystawcami w Gali Wieczornej targów. Obok przestrzeni do prezentacji innowacyjnych produktów, PROMO SHOW jest także wyjątkową platformą do budowania relacji biznesowych na skalę
międzynarodową.

Aby zarejestrować się na targi kliknij TUTAJ.
Katalog wystawców PROMO SHOW 2025 TUTAJ.

Zapisz się na newsletter