FestiwalMarketingu.pl & FestiwalDruku.pl

FestiwalMarketingu.pl & FestiwalDruku.pl – powrót do normalności już we wrześniu

Grono wystawców wrześniowych targów stale się powiększa, a dołączające firmy z niecierpliwością czekają na możliwość zaprezentowania swojej oferty i powrót do normalności oraz budowania relacji face to face. TOP dostawcy braży druku i reklamy spotkają się na targach reklamy 15-16 września 2021 r. w EXPO XXI Warszawa.

Przewaga konkurencyjna

Festiwal to największe w drugiej połowie roku targi dla branży reklamowej i poligraficznej. Wystawcami targów są przedstawiciele branży artykułów promocyjnych, drukarni, POS, sektora event oraz dostawcy mediów i maszyn dla reklamy i druku. Event dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych, drukarń oraz pracownikom działów marketingu.

Festiwal odwiedza wyselekcjonowana grupa zwiedzających: wyłącznie pracownicy agencji reklamowych i działów marketingu klientów końcowych (dużych korporacji oraz średniej wielkości przedsiębiorstw). Festiwal oferuje możliwość rozmów w komfortowych warunkach: pozyskanie nowych klientów i budowanie relacji z dotychczasowymi w przyjaznej i sprzyjającej atmosferze.

Bazując na doświadczeniach z ubiegłorocznej edycji (jako jedyny organizator na rynku zorganizował targi reklamy w czasie pandemii) event odbędzie się z uwzględnieniem reżimu sanitarnego. Na miejscu będą dostępne bramki do dezynfekcji rąk, maseczki dla zwiedzających, 3–metrowe alejki, duża przestrzeń i stała wentylacja obiektu.

Branżowa kooperacja

Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycji Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl & FestiwalDruku.pl z 13. Międzynarodowymi Targami Opakowań Packaging Innovations.

Z targami Packaging Innovations współpracujemy od lat. Możliwość zorganizowania naszych wydarzeń w tym samym terminie daje szerokie możliwości dla poszukujących inspiracji ze świata marketingu, poligrafii i opakowań. Dużym atutem będzie nasze ubiegłoroczne doświadczenie w zakresie organizacji bezpiecznych targów  – mówi Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine, organizatora targów.

Warto dodać, że w ubiegłym roku Festiwal Marketingu & Festiwal Druku były jednymi z niewielu targów, które odbyły się w czasie pandemii.  Wydarzenie zgromadziło blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców.

Więcej o targach na www.festiwaldruku.pl

Zapisz się na newsletter