„Poligrafia w marketingu” – szkolenie 19.03.2025

Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00. Poprowadzi je doświadczony trener, nauczyciel, naukowiec i konsultant – dr inż. Jacek Hamerliński.

 

Do udziału zapraszamy wszystkie osoby stawiające pierwsze kroki we współpracy z drukarniami, zajmujące się zamawianiem i projektowaniem drukowanych materiałów promocyjnych i marketingowych, a także opakowań i etykiet, szczególnie pracowników działów marketingu w firmach wszelkich branż, a także wydawnictw, agencji reklamowych, studiów graficznych.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami dotyczącymi przygotowania projektu, druku, uszlachetniania i introligatorni, a także uświadomienie możliwości i ograniczeń poszczególnych technik drukarskich w celu obniżenia kosztów, oszczędności czasu oraz wypracowania precyzyjnych i skutecznych sposobów komunikacji między działem marketingu, agencją reklamową i drukarnią.

Program, warunki udziału w szkoleniu oraz formularz rejestracyjny znajdą Państwo na stronie szkolenia.akademia-wiedzy.eu/.

Na zgłoszenia czekamy do 5 marca br.

 

Zapisz się na newsletter